- Szczegóły
Informuję, że w związku z problemami technicznymi i organizacyjnymi, od dnia 21 listopada 2024 r. do odwołania, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będą na platfomie: https://ezamowienia.gov.pl
- Szczegóły
Link do pobrania w formie pdf
2 |
0 |
2 |
3 |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok
1 |
Wersja nr
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.01.2023 r.
Zamawiający:
Nazwa: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ |
Krajowy numer identyfikacyjny: 846-15-02-726 |
|
Adres: UL. 1 PUŁKU UŁANÓW KRECHOIWIECKICH 17 |
||
Miejscowość: AUGUSTÓW |
Kod pocztowy: 16-300 |
Kraj: POLSKA |
Adres strony internetowej: www.spzzod.augustow.pl |
||
Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Numer telefonu kontaktowego: 87 643 47 04 |
|
Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
||
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia |
Orientacyjna wartość zamówienia |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania |
Informacje dodatkowe |
Informacja na temat aktualizacji |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. R O B O T Y B U D O W L A N E |
||||||
1.1.1. |
||||||
2. D O S T A W Y |
||||||
1.2.1. |
Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy |
Tryb podstawowy art. 275 pkt. 1 |
650.000,00 zł |
IV kwartał |
||
3. U S Ł U G I |
||||||
1.3.1 |
Świadczenie usług pralniczych dla SPZZOD w Augustowie |
Tryb podstawowy art. 275 pkt. 1 |
230.000,00 zł |
I kwartał |
||
1.3.2. |
Usługa żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie |
Tryb podstawowy art. 275 pkt. 1 |
575.000,00 zł |
I kwartał |
||
- Szczegóły
Dedykowany profil SPZZOD:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzzod_augustow
Augustów, 11.04.2022 r.
Dotyczy uruchomienia platformy zakupowej
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 01.01.2021 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, uług oraz robót budowalnych będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl, zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce:
- Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
- Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
- Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
- Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na platformie,
W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w zależności od procedury. (czytaj więcej)
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe oraz przetargi na stronie https://platformazakupowa.pl .
Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będę Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do prowadzonych postępowań.
Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w zamówieniach zgodnych z Pzp wymagany jest ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus pod nr tel. 22 101 0202 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora platformy.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Z wyrazami szacunku,
Dyrektor mgr Krystyna Wilczewska